BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 4 March 2012

Luahan Hati ßårßie ßåßymey™


Hey ! By the way , my name Maya Bte Royalany . This year I'm 21 years old . Working at KLIA . I live at Tawau Sabah but now at Kuala Lumpur .

Luahan Hati Dari Seorang Wanita Yang Bernama Maya & Dikenali Sebagai Babymey Babe
Problem Problem Problem , right ? ==''
Lumrah kelemahan itu tidak sewajarnya menjadikan kita merasa jemu apatah lagi berputus asa . Kenapa ? Asal niat yg aku mau buat mesti x terbuat . Contoh , mngaji , sembayang n membaca ayat2 suci (bkn trep suci ah) huhuu . Then , aku tak cmburu mlihat wanita2 lain lbih CANTIK brbanding diriku . Aku tak cmburu mlihat wanita2 lain mndapat bf yang HENSEM dan KAYA . Tapi aku sgt2 cmburu mlihat wanita2 lain lbih SOLEHAH brbanding diriku . huhuu ==''

Egois ==''
Sorry to say , aku memang EGO ! Aku pun x tau knpa harus ada EGO dlm diri ku . Susah mau hapus kn . Sebab EGO itu sudah mngawal diri ku . huhu . Maaf kn aku jikalau tatasusila atau perbuatan ku mnyakitkan hati kamu . Ingatlah . Janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita . Jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x da kesudahan . Hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak !! ♥
Dengki ? ==''
Sorry to say , aku bkn jenis yg suka "dengki2" ni . If aku ada sifat camnie aku akan buang sejauh2'ny . Dengki pada rezeki yg Allah kurniakan utk org lain adalah sifat yg tidak elok . Bila menghalang rezeki itu dari dinikmati oleh org lain itu berkali2 tidak elok . So, jangan lah ber hasad dengki . Kita juga dikurniakan nikmat dan rezeki cuma mungkin dalam cara yang berbeza atau mungkin belum sampai masanya ~

Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yg paling soleh dlm kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah org yg memberi peringatan .

0 comments: